Bende aynı durumu yaşadım 2.5 aylıkken sütüm çoktu ama yetmiyordu bırakmıyordu dolsun mecbur mama verdim bu sefer sütüm gitgide azaldı ve kızı gazdan mahvediyordu anne sütü resmen bayılacak gibi oluyordu direk mamaya geçtim artık ilkinde hipp verdim biraz maddi açıdan zorlamaya başladı 450₺ üç günde bitiyordu bebelac gold a geçtim bir ay kullandım alerji yaptı bebeğime şimdi 4 aylık bir haftadır aptamil kullanıyorum gayet güzel gazı felan yoksa aptamil öneririm çok iyi kilo vs aldırıyor kg ile alımınca uyguna da geliyor