kuzeycinarbaby Anneler iş bankasında çocuklarımız için BES var sizce mantıklı mı birikim için ? Yada köşeye altın atmak daha mı mantıklı bilemedim ufaktan birikim yapıyorum mesela suan nakit duruyor altın almak mı daha mantıklı olur yoksa dolar mı yada bu şekilde BES mi ?
Rez kuzeycinarbaby eski bankacıyım zamanımda yeni çıkmıştı bizlere de yapıldı ama hiç mantıklı değil bence, belirli süresi var dolmadan çekersen kesinti olur vs, detayı çok, çok oldu bozalı, altın alıyorum sürekli
simseklivekalpli kuzeycinarbaby ben başlayıp devam ettiremedim sonrasında kesintiler o kadar çok oldu ki koyduğum paranin çeyreğini anca alabildim
Evaninanasi kuzeycinarbaby istediğiniz fona yatırım yaparak yapabiliyorsunuz. Biz kızıma 2 aylıkken altın fonuna göre yaptırdık. Şu an 27 aylık. Bizim attığımız para ile altın alınıyormuş da hem o altın değerleniyor hem de %30 devlet katkısı oluyormuş gibi oluyor. Şu ana kadar kar getirisi güzel.
alinduhatg kuzeycinarbaby mesela o ay çok param olmuyor 2000 bin tl ye toz altın alıyorum banka üzerinden
ipeksibel alinduhatg ilk defa duyuyorum peki nasıl cekiyrosunuz bankadan size o şekilde mi veriyirlar kuyumcularda da var mı bu toz altin
alinduhatg ipeksibel kuyumcuda yok diye biliyorum ama toz altını banka vermıyor tek gramları gram olarak veriyor toz altını ise paraya çevirip veriyor
ilay-mom kuzeycinarbaby bizim var iş bankasında bebeğim 5 aylık zaten ve bozmayı düşünmüyoruz biriksin büyüyene kadar bence cok mantıklı, vadeli hesap da düşündüm ama bu daha iyi oldu
ahlashilal kuzeycinarbaby ben de epey araştırdım ve eğer 10 yıl durursanız paranın esas değere varacağını anladım 5 yıldan önce zaten çıkmayı düşünmeyin çok fazla kesinti yapıyorlar ben de başlatıcam şu an eşime başlattık bankanın aramasını bekliyorum ve sadece altın değil fon ve altın birleşik kullanıyoruz bunlar için internette videolar var ordan baktım ayrıca ziraat bankasının ve qnb nin kesinti yapmayan bes planları var onlara başvurduk bu da yılda 2000 ne yakın kesinti yapılmayacağı anlamına geliyor