Arkadaşlar merhaba oğlum altı buçuk aylık ihtiyaçlarını karşılayamiyorum eşim çalışmıyor dört ay oldu kimse destek olmuyor kendisiylede zaten anlaşamıyoruz hasta olduğu için çalışamıyor bende ise felan giremiyorum oğlum benden başka kimsenin kucana gitmiyo evden yapacak iş istiyorum hom bitkisel vs diyolar Allah biliyor inanın şuan ekmek alacak param yok koliden çıkan makarnayı yiyoruz kirayı kendi babam karşılıyor ama oda başka bir şey yapamıyor eşim tarafı da klasik paramız yok çok yoruldum lütfen bana yardımcı olun evden yapabileceğim iş lazım paketleme vs çocuk bakım diyom evde ama kendi çocuğum küçük tükendim çaresiz kaldım lütfen kismeden yardım isteyemem kendim kazanıyim diyorum ama paketleme işi bulamiyorum el ele yardım edel bana bir paketleme işi bulalım