Merhaba arkadaşlar 90 günlük kızım var son 1 haftadır hep huzursuz sürekli bir ağlama bir huzursuzluğu var israr ve gaita tahlil yaptık idrar normal çıktı gaitada amip antijeni görüldü doktora attım sonucu Flagy 12mg 1 hafta kullanalım dedi ateşi yok sadece huzursuzluk var KKTC şuan bulunuyoruz burda gitmediğim doktor kalmadı şartlar kısıtlı antibiyotik olduğu için endişelerim var kullananlar yazarsa çok sevinirim