Merhaba arkadaşlar 24 yaşındayım ve 23 aylık bebeğim var ve 1 yılı geçti gurbetteyiz eşimin işinden dolayı doğudayiz. Ve buraya geldiğimden beri psikolojik olarak çok yıprandım terör korkusu yalnız kalma korkusu deprem korkusu çocuğuma bişey olacak gibi korkularla kendimi yedim bitirdim. Son birkaç aydır bu sorunların üzerini kapattım bazı şeylere alıştım. Ama içim asla rahat değil kendimi mutlu huzurlu hissetmiyorum. Ve çocuğuma sürekli bağırmaya başladım yere bişey döksün aşırı tepki veriyorum. Her şeye tek başıma yetişmeye çalışıyorum eşim her gün işte akşamları gelince uyku saatine kadar onda oluyor ama bende o arada asla dinlenmiyorum temizlik çamaşır vs. Şu sıralar sürekli ağzımdan bıktım yoruldum usandım hayattan soğudum gibi kelimeler çıkıyor en ufak şeyde bile sinirlerime hakim olamıyorum. Bundan bi 5 ay önce falan psikologa gitmek istedim bulunduğum yerde bir tane özel psikolog var oda genç erkek doktor yani onun yanında rahatça herşeyi anlatamam diye düşündüm ve maddi olarakta o zaman çok kötü durumdaydık o yüzden hastanedeki ne gittim hiç ingilenmedi ilaç verdi gönderdi. Eve geldiğimde ilacın yan etkilerini okuyunca kullanmak istemedim kendi başıma bu durumu aşabilirim diye düşündüm ama aşamıyorum. Size sormak istediğim şey daha önce devlet Hastanesindeki psikologlara gidipte faydasını gören var mı acaba