Mcnnm7 geçmiş olsun canım bende çamurlaşma ve taş vardı hamileliğimde başladı doğumdan sonra ağrılarım çok arttı sürekli bebeğimi bırakıp hastaneye gidiyordum atakları zor oluyordu ve karaciğerime vurmuştu sarılık geçirdim 4 gün hastanede yattım antibiyotik tedavisi gördüm ameliyat dedi doktorlar enfeksiyondan sonra gün verdiler ameliyat oldum kurtuldum temmuzda falan oldum iyiki de olmuşum ağrılar çok kötüydü ameliyat acısı yanında çok hafif kaldı öyle söyleyim 1 gün yattım bebeğim 6,5 aylıktı ameliyat olduğumda korkuyordum nasıl ilgilenecem falan diye 2 hafta sonra tamamen eski hayatıma döndüm ameliyatın zorluğu olmuyor kapalı ameliyat zaten direk ayağa kalkabiliyorsun diren takılıydı o biraz acıtıyordu 1 hafta durdu çıkarttınca çok rahatladım eğer doktor ameliyat diyorsa ol kurtul gerçekten o agrılar çekilecek gibi değil 🥹