Nerminemrl Balim-26 medela yı öneririm ben sürekli sağarak süt verdim bebeğime ilk başta babyplusınkini aldm ama cok yavaş sağıyor ve acıtıyor daha sonra medelayı aldm cok memnun kaldm
Deletedmom_15 Balim-26 lansinoh tavsiye ederim. İkinci el düşünürseniz bende var şuan satmak istiyorum
Balim-26 Laayla wee nin diğer ürünlerinden pek memnun kalmadım ateş ölçeri falan süt pompası nasıl olur bilemedim
Balim-26 Deletedmom_15 Bende eşimde sıfır kullanımdan yanayız. Yinede söylediğin için çok teşekkür ederim🙏🏻
Deletedmom_15 Manuel de var onu hiç kullanmadım, ama elektrikli tavsiye ediyorum çalışırken vakit kazanma açısından
Minikkuslar Balim-26 lansinoh teklisini kulladım canım. Ben çok memnun kalmıştım. Bir arkadaşım bu çok yumuşak benimki çok acıtıyor demişti. Onun markası neydi bilmiyorum ama benim kullandığım çok iyiydi. Tavsiye ederim
Balim-26 Minikkuslar yorumlara baktım çok eleştiri yapanı görünce fikir olarak biraz aventte kaydım kullanan varmı çevrende
birkucukatahan Balim-26 cok iyi bi marka ben zamaninda 250 tlye almistim simdi indirimli hali 649 tl siz dusunun nasil iyi oldugunu
Minikkuslar Balim-26 internetteki yorumlara hiç bakmamistim canim. Benim bir sikayetim olmadı rahatlıkla tavsiye ediyorum . Avent kullanan yok ama çok iyi bir marka o da güzeldir heralde
pollyophelia Ben avent tekli elektrikli kullanıyorum onunla sağarken aynı anda diğer göğsümde de mochi kullanıyorum memnunum