Orenda_ güven ve onemsenmek. Zaten güven çok onemli bir kere kırıldım mi birdaha gelmez. Onemsenmek karşı taraf kim olursa olsun biseyi anlatiyorsam dinliyorsa ve gorusunu beni dinledikten sonra söylüyorsa kendimi onemsenmis hissederim bu benim için çok önemlidir. Cunku bazı insanlar dert yatıştırır. Ve öz saygı insanin kendine ve karşı tarafa bunu göstermesi lazım. İnsanın öz saygisi yoksa kendi sınırı olmaz ve karşı tarafta sana saygı duymaz