Öncelikle özür dilerim ama anlatacak başka kimsem yok.Kızlar normal reglim 5 gün sürer akşamına yikanirım.Şuan bitti mi tam anlam veremiyorum.Pede gelmiyor çıkarttım iç çamaşırınida gelmiyor sadece peçete ile silince geliyor.Hatta dün bitti diye yıkandım sabah sildim peceteye pembemsi halde geliyor.normal regl kanı gibi değil.Simdi regl bitti mi bitmedi mi? Özür kanaması 10 gün sonra mi oluyor?