metemmm24 Bebeğim 3 ay 15 günlük hala gazından dolayı uyanıyor kızlar bu gaz sancısı ne zaman bitiyor ? Bazen 6 7 kere gaz çıkarıyor ama yok yetmiyor yani
metemmm24 deren55 5 ay 15 günlük artık sancı durumları ağlamaları vs bitti kendi kendine gazını çıkartabiliyor tam anlamıyla bitti diyemem ama büyük ölçüde rahatladı 6. Aydan sonra daha rahat oluruz galiba
eliss2344 metemmm24 valla sabirli ol derim gaz bitttigi an diger leri basliyor atak haftalari allah yardim etsin