Kızlar kızım 3 bucuk aylık fena derecede reflüsü var doktorumuz reflü maması önerdi kusma cok azaldı ama kuru öksürük var ne yapsam geçer o öksürdükçe içim acıyo çok üzülüyorum dedim baska biey bu öksürük doktora götürdüm ciğerler temiz boğaz temiz ama ne yapacağımı bilmiyorum önerisi olan var mı ? Bu arada doktorumuz şurup vs vermedi