Asf Lansinoh tekli elektrikli sağma makinası kullanıp memnun kalan arkadaşlar varmı göğüs ucum yara sağma makinası daha kötü edermi bilgisi olan arkdaşlar yardımcı olabilirmi sevgiler...🌸
Sema6666 Asf cnm ben wee baby nin elektirkli pompasni aldm hic iii deildi manuel daha ii geldi onunla sagm yaptm surekli bnce manuel al
Meltemidil Asf ilk yeni başladığında alışana kadar biraz acıtıyor bol bol nemlendirin oyğzden ama sonra alışınca ağrı sızı olmuyor
Asf Okyanusolmak şuandada yara bnmki cocuk emdiği kdr acıtıyorsa katlanabilirim mecburluktan daha fzlasına katlanamam😞
Umay55 Bende çiftlisi var çok memnunum tek şikayetim keşke biraz daha sessiz çalışaa onun dışında kademeleri var zaten yara olmaması için ilk seviyelerde kullandım öyle öyle alıştı
Okyanusolmak Asf yaraysa ben gümüş kapak öneririm şiddetle. Durumunuz yoksa kalkan da olur plastikler. Çok acıyor yoksa emzirirken . Kıyamam ya. Geçmiş olsun. Forumda biri mochio tarzı vakumlu olanlardan soruyordu bugün indirimdeymiş. Onu da inceleyin isterseniz
yasemnugr06 Asf tahin yağı yaralara çok iyi geliyor kanasa da emZiriyoruz biliyorsun ki cnm o nedenle sağmaya çalış kademeli Zaten fiyatı da baya uygunmuş şu an önceleri acıtıyor ama alışıyorsun zamanla nemli tut göğsünü acını azaltır
Sukusu_ Asf o sizin sütünüze birde ne kadar arayla sağlığınıza bağlı aslında. Ben teklisini kullanıyorum tek memeden 150ml çıktığıda oluyor 100ml de.
Asf Sukusu_ bende alıp bir deneyim o halde umarım göğsümde iyileşirde zevkle emzirebilirim. birde süt artırıyor sağma makinası diorlar acaba doğrumu o yüzden alıcam ben birde
miranrenas Asf ben çok memenunım bide gümüş kapak kullanıyorum hiç ağrı sızı acıma yara olmadı nemli kaldığı için sürekli tavsiye ederim
Asf yasemnugr06 tahin yağı kullanıyorum şuan ama bir etkisini görmedim umarım tez zamanda benimkide iyileşir
Sukusu_ Asf ben ilk aldığımda 30-40 anca çıkıyordu 10gün içinde 90-100leri gördüm. Düzenli mesela 2saatte bir filan sağarsanız artırıyor bence de inşallah sizde zevkle emzirirsiniz 😇😇
nehirege Asf Göğüs ucu yaraların için krem bepanthol+madecassol ve gümüş kapak kullan canım. Emzirmeden önce göğsünü yıka ve kapakları takmadanda sil benim sağdığımda sırf kan geliyordu bu şekilde iyileştirdim