Kızlar çalışan anneyim sgkdan biliyorsunuzdur ki çalışan anneler para alıyor. Bana geçen ay analık parası yattı 23bin. Yatmadan önce SMS ile aybaşı mesaj geldi. Ama bu ay mesajda gelmedi parada yatmadı. Minimum toplam da 50 bin almam lazim neden böyle oldu. İş yeri ilemi alakalı acaba doğum raporunu geç götürdüm. Sgkya damı rapor götürmek gerekir?