bisusbe_ mrvfdn ya eltim de baktı da o da apse ilthap gibi duruyor dedi neden oluyor ki acaba doktora götürmelimiyim
bisusbe_ Üstte bir şey yok ama eti böyle beyazlamış ön dişlerinde de hafif beyazlıklar var ama yanlarındakiler daha belirgin önce ön dişler çıkmaz mı ya
atlasmommm bisusbe_ eltin sacmalamasın diş büyüyor yerleşmiş çıkmak üzere 1 aya kadar küçücük bebekte ne apsesi apse olması için diş olması gerekiyor bakteri üremesi gerekiyor enfeksiyon olması gerekiyor pis kalması gerekiyor tövbe yarabbim tövbe
atlasmommm bisusbe_ yok senin endişeni anlıyorum canım böyle bilmezler saçma saçma yorumlarlar benim başımda da var ondan sinir oldum 😂sana sorum yok sonuna kadar haklısın
ayisit bisusbe_ Bebeklerde damağın oluşumu sırasında meydana gelen epitel birikintileridir. kendiliğinden geçer genelde ama siz kontrol edin geçmezse doktora sorun