Merhabalar bebegim 10 aylik adetim 2 gundur gecikti nromalde oncesinde olan kasık agrisi vs yok yogun bir akıntı var beyaz-yesil arası bir akıntı baş dönmesi var onceki gebeligimde de testlerde 7. Haftada cikmisti oncesinde negatifti kanda dahil oldu olmak uzere ustune gormustum bunda gecikme var ve akinti var testler negatif hamile olabilir miyim ya