Kızlar 2 gün oldu doğum yapalı kızım memeyi 2 dk anca emiyor. Emzirme danışmanı 20 dk emecek diyor ama kızım 2kg dan 1900e düştü. Elimden geleni yapıyorum. Yarım saatte 1 saatte emzirmeye çalışıyorum. Üstünü çıkarıyorum,burnunu sıkıyorum ama asla uyanmıyor. Hemşire 3 saat arayla şırınga mamaya başladı ama kızımın yüzünde sarılık ve kırmızılı var. Ölçmediler ama belli oluyor. Kızlar nolur akıl verin ne yapsam iyi olur