dlnshn Kızlar iki gündür kızım sadece ayakta mama yiyor oturuğum an istemiyor ve ağlıyor. Hem mama hem meme veriyorum. Uykuya dalana kadar ağlıyor 🥺
xbebegimx dlnshn evet bizde de o donemlerde ara ara oluyodu ayakta emziriyodum meme reddi olmamasi icin
dlnshn xbebegimx memede de aynısını yapıyor. Uslu uslu duran çocuk tam emzirme pozisyonu alıyorum ağlamaya başlıyor
minervadefne dlnshn geçici bir durum ben baya sesli pış pış açıp ayakta geziniyordum biraz mayışınca tutuyordu oturunca anlıyordu ayakta durdum hep ama geçti
rumeysamine Kızım 2 ay 6 günlük bu aksam aynısını yaşadım. Zaten normalde de çok zor emen bir bebek mecbur ayakta emzırdım oturduğum an bırakıp ağlamaya başlıyor. Nasıl alışacak memeye bilmiyorum bırakmaması için çok çabalıyorum ama yoruldum