sebur Kızlar bebeğim 37 günlük emziriyorum sadece mama yok ona gaz yapar diye baklagiller yemeye korkuyorum. Fasulye,nohut,barbunya? Kimyon katsam yeterli yararlı olurmu? Onu yeme bunu yeme ne yicez vız yardımcı olurmusunuz sizler neler yapıyorsunuz?
asennaa sebur kuru fasulyeyi 8 aylıktı yediğimde 😀 benimki çok gazlıydı diye yememiştim o tür yiyecekleri
ikiprensesbebiss sebur 6. Ayına kadar diyet yaptım diyebilirim … kuru fasülye vs onları zaten çok geç yedim yeşillik fasülye vs de geç yedim ama ıspanak et tavuk pirinç pilavı incir hurma yiyebilirsiniz
sebur eyberenimo kestane bi yılbaşında yedim çok severim ama her zaman aman alayım da yiyeyim dediğim birsey de değil. Ee biz ne yiyeceğiz? Çeşit bulamıyorum 😃
sebur ikiprensesbebiss öyle yapayım bari. Ama dolabim bakliyat dolu ne yapacam ben onlaarı😄 eşim zaten evde yemek yediği yok kendisi aşçı iş yerinde yiyip geliyor😄 başka birine vereyim bari bakliyatları hdhdhsh