Merhaba kızlar kızım 1 yaşında ayakta dikilirken arkaya doğru düştü kafayı fayansa vurdu. Üstünden 5 saat geçti bi sıkıntı olmadı 2 saat uyutmadım. Yedirmedim. Ağladı biraz ama sonra sustu kafaya buz da koydum pek şişlik yok gibi. Ama gine de korktum gözde kayma kusma vs yok ama ben balkondaydım oda camda bana bakıyordu arkaya doğru düştü. Kapı kapalı iken balkonda kafasını vurduğunu gördüm de ama sesini de duydum içerde olsam ne ses gelirdi ama 5 saat oldu hastaneye gitmek gerekir mi?