Merhaba herkese, 4. ay atağı başlar başlamaz uyku gerilemesi başladı bebeğimde. Şu an gündüzler çığlık çığlığa ağlayarak kucakta uyutuyorum ve bırakınca asla uyumuyo. Gece uykusuna çok zor dalıyo ve gece uyanmaları çok arttı normalde 2 kere kalkan bebek şu an 5-6 kez kalkıyo. Emme sıklığı çok arttı sürekli emmek istiyo. Acaba ne kadar sürüyo bu durum gerçekten çok zor :(