beyzamelis benim oğlumda da var, kesmedi doktor. Ön dişleri ayrıktı ama diğer dişleri çıktıkça o ayrıklık neredeyse tamamen kapandı. Haftaya 14 aylık olacak. Ama emmesinde problem yoktu eğer sizin bebişte varsa tabi kestirin. Çok kolay bir işlem olduğunu duymuştum