Alerjen gıdalar kişiden kişye değişkenlik gösterebiliyor. Oğlum 4,5 aylık doğduğundan beri huzursuz bir bebek. Önce kolik dediler . Daha sonra alerji olabilir dediler. Çok sıkı bir diyet yaptim. Sut ve sut ürünleri ,tüm et ürünleri balık hariç, yumurta . 21 gün devam et dedi doktor. Emziriyorum ama arada mamada veriyordum. Mamasını bile degistirdim.alerji için özel mama aldım.( tadı kokusu berbat😑) ekmek dahi yemedim.cunku bazı fırınlar ekmeklere yumurta beyazı kullanıyor diye. Doktor ete vevpeynire elini sahi sürmeyeceksin dedi. Örneğin eşin et yemeği yese o gün çocuğu öpmeyecek dedi.
Tüm bunlara dikkat ettim ama hicbir değişiklik olmadı. Bende bıraktım diyeti falan
O süreçteki arastirmalarimda her gıdanın her çocukta farklı etki gösterdiğini öğrendim. Belki alerjisi var evet ama bunun neye olduğunu bulmak zor. Belki domates belki sogan belki başka birşey.malesef yapılan testlerde tum gıdaları kontrol etmek cok zor.belli başlı şeylere bakılıyor.
Sonra başka bir doktora gittim. Oda kakada sümüklü yapı ile birlikte kan , bebekte kilo alımının az olması yada vucutta döküntü belirtilerinden herhangi biri olmadan alerji diyip diyet yapmak anne ve bebeğe eziyettir dedi. Kolik üzerinde daha çok durdu ki bence en başından beri kolik olduğunu düşünüyorum. Artık kabul ettim .Sanırım kabul edince süreç daha kolay atlatiliyor. Tek ilaci zaman .. Bu arada büyük oğlum şuan 8 yaşında. 4 aylıkken kakasinda kan görmüştük.alerji dediler. Sut ve sut ürünleri tüketmedim.kan kayboldu.ek gidaya geçince yavas y avas başladım. 1 yaşına doğru tamamen verdim. Devam etmedi sonra.
Çok
- yazmisim🙄.umarım alerjisi yoktur bebisin
- olanlarada kolayliklar ve sifalaf dilerim.zor bir süreç.