Bizdede ciddi derecede pişik vardı oğlum daha 1 aylıktı bepanthol, pudra, vazelin denedim geçmedi bez değiştirdim daha kötü oldu. Son çare annem saolsun her bez değişiminde popişini ılık suyla yıkadık, sonra zeytinyağ sürdük, sonra ince pamuklu bezlerden kesmiştim önce onu poposuna yerleştirdim sonra bezi taktım direk bezle temas etmesin diye okadar güzel olduki poposu veee şuan hala yıkayıp zeytinyağı sürüp bezlemeye devam ediyorum 3 aylık olduk pişik falan yaşamıyoruz ıslak mendili çıkardık hayatımızdan, hee sadece yıkayamayacağım yerlerde ıslak mendili iyice yıkayıp öyle kullanıyorum bu arada poposunun yıkanmasını çok seviyor hiçde hasta olmadı 🙂