uykusuzluklarinanasi Bacımsular gidip memnun kaldığınız, tekrar giderim dediğiniz yerler nereler? Konum olarak Muğla, Antalya, Çanakkale, Aydın olabilir. Kiraladığınız siteler nereler? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻
KayraVeAnnesi_06 uykusuzluklarinanasi Airbnb den kiraladık villayı , çok güzeldi biz beğendik , Muğla’ya gittik tavsiye ederim site olarak da güvenilir
Vfa34 uykusuzluklarinanasi bende burada bekleyeyim hersey dahil otel arıyorum fiyatlar çok uçuk olmasin🙈
Mnli uykusuzluklarinanasi bütçeniz ne bilmiyorum baştan söyleyim geçen sene yazmıştım linçlediler beni biz nişanlandığımızdan beri her sene antalya güral premier Tekirovaya gidiyoruz geçen sene de gittik bu sene de gideceğiz allah kısmet ederse erken rez yaptırdık
Kinders Marmaris Green Nature Diaomond. Antalya The Sense Delux. Kusadasi İnfinty By Yelken. Kusadasi Ramada. Bunlar aklima gelenler
uykusuzluklarinanasi KayraVeAnnesi_06 evet o geldi aklıma bi emin olamadım ama tam konumu neresiydi hatırlıyor musunuz? ayni kişiden bakmaya çalışayım. airbnb üzerinde de dolandırıcılık işleri oluyor bazen maslesef
KayraVeAnnesi_06 uykusuzluklarinanasi Muğla / Fethiye - Karagedik mahallesiydi . Çalış plajına yakındı ama biz gezdik tabiki . Birde oğlum 1 buçuk yaşındaydı daha çok havuz tercih ettik 🙏🏻
uykusuzluklarinanasi Vfa34 muğla otelleri iyi gibi seturdan baktım ama emin olamadım airbnb daha iyi geldi bana. artık buzluk yapar yapar gider orda yeriz😅😅
uykusuzluklarinanasi Mnli neden linçliyor kız töbe allahım. buraya ayıracakları vakitleri kocalarına ayırsalar saçma sapan linçlere gerek kalmayacak😅 orayada bakayım ama eşim antalyadan soğudum başka yerden bak diyor🥲 malum gidiş yolu..
Mnli cicek151_ otel pahalıymış insanlar asgari ücretle geçinmeye çalışıyormuş ben nerden bileyim soran kişinin gelirini bir haftalık tatile o para verilir miymiş israfmış vs vs benim de gönlümden mesela daha da iyi otellere gitmek geçiyor ama giden insanları linçlemiyorum burda değişik bir kitle var
Mnli Damlafatma ağustos için 2 yetişkin iki çocuğa 150 bine rez yaptırdık biz de ama gerçekten çok iyi otel değil de tatil köyü mantığında o yüzden vıcık vıcık değil bir kere bir de mesela geçen sene biz eski müşteri olduğumuz için bizi daha iyi odaya almışlardı ve aradaki farkı ödemedik hoş almasalar da zaten memnunduk yani biz miniclubu çocuk büfesi falan da baya iyi oğlum 5 yaşında o da seviyor
Damlafatma uykusuzluklarinanasi biz geçen sene 2 yaşında bebeğimizle Kuşadası atlastis otele gitmiştik çok güzeldi çok memnun kalmıştık
yate uykusuzluklarinanasi villa vakti ve birebir villadan kiraliyoruz hersene sorun olmuyor tavsiye ederim fiyatlarını inceleyin begendiginiz uygun gördüğünüz yerleri.