MerveH_ Kizlar selam belediyeler de çalışan var mı mülakatla mi alıyorlar kpss zorunlu mu gerçi artık atamalar falan da sıkıntı ama işleyişi bölmek istiyorum halkla iliskiler son dönemim çalışan bilen ??