Zonguldak da bir anne çocuğunu boğmuş bir ipe asarak ya Allah’ın belaları ne isterler el kadar bebeklerden çocuklardan bıktık artık ya yemin ederim çıldırıyorum ya daha 3 yaşında ya 😔😔 ya artık bir yasa çıksın bişey olsun herkes anne baba olmasın bu ne biçim bir iş ya offff ciğerim yanıyor o çocuğun acı çektiğini düşününce