Kızlar bebeğim 2 ay 11 günlük yaklaşık 12-13 gündür hiç emmek istemiyor. Memeye geldiği an çığlık çığlığa ağlıyor krize giriyor adeta. Biberonla sütü verdiğim zaman içiyor. Gece uykuluyken emziriyordum ama 2-3 gündür onu da istemiyor. Denemediğim şey kalmadı ayakta emziriyorum, hafif sallanarak egilip kalkarak, klasik müzik açıyorum, kırmızı ışıkta deniyorum, sakin sakin konuşuyorum. Yok asla hiçbiri kâr etmiyor. O şekilde ortalığı yıkınca mecbur biberonla sağdığım sütü veriyorum. Çok canımı sıktı artık bu durum resmen bıraktı emmeyi😔 ne yapacağım bilmiyorum