Merhaba anneler
5,5 aylık kızımın kakasında kan olması nedeni ile doktorumuz aptamilin alerji mamasını verdi. Mama raporlanacak fakat kızımda aşırı gaz ve huzursuzluk yaptı. Doktorumuza durumu bildirdik fakat bu mamayı uygun gördüğü için bundan başka mamayı raporlamayacağını söyledi. Böyle bişey mümkün mü? Özel hastaneye gidiyoruz ve doktor çocuğa mamanın dokunduğunu kabul etmeyip başka mama raporlamıyor? Emzirme ve mama ile ilerliyorum. Emzirdiğim için de süt ve süt ürünlerini ve içeriğinde bulunan hiç bir şeyi tüketmiyorum. İlk çocuğumdan alerji konusunda deneyimliyim ama alerji mamasını ilk kez kullanıyoruz. O yüzden raporlu mama kullanan, gerektiğinde raporlu mama da değişim yapmış olan siz tecrübeli annelere danışmak istedim..🍀