Doğumdan sonra sanırım kilo alımı ile birlikte parmaklarım kalınlaştı alyansım olmıyordu. Şimdi 1 yıl geçti hemen hemen hamilelikten önceki kiloma son 4 5 kilo kaldı. Alyansım hala olmuyo o yüzden 3 numara büğüyünü aldım ama 2 numara büyüğü de olmuştı aslında. Acaba şimdi o 5 kiloyu verince bu da bol mu gelir bilemedim. Parmsklsr eskiye dönüyor mu acaba