leylali22 evet diyet yapıyordum mama destegi veriyordum alerji maması probiyotigi ek gıdaya geçerken başladık bir de rota aşısı olan aylarda 3 gün önce başlayıp 1 hafta kullandık, ek gıdaya yoğurt ile başladık çay kasiginin ucu ile şükür gecmisti o zaman da kullandım mukuslu kaka oldu çünkü kan olmadığı için doktor onemsemedi