Merhabalar. Kızım 2 yaşından 2 ay aldı. Yaklaşık bir aydır inanılmaz bir uyku sorunu yaşıyoruz . Geceleri 2 gibi uyanıyor 3-4 saat boyunca sürekli uyuyup uyanıyor . Uykusu olduğu belli genelde gözleri kapalı oluyor . Ben de bu uykusuzlukla sabahları kalkıp okula gidiyorum . Bunu daha önce yaşayan var mı? Bunun için ne yapmam gerekiyor ?