ilayhumra ben de benzer şeylerden 2.5 aylıkken bıraktım. Çünkü 20 ml süt için kendimi mahvediyordum sürekli sağım yapıyodum bişeyler yiyodum içiyordum ilaçlar takviyeler.. benim bebeğimde alerji yoktu ama meme reddi vardı ve aşşırı gazlı bir bebekti.. en son artık baktım ya gerçekten kendimi atıcam bir yerden ya memeyi kescem ben de memeyi kestim. 20-30 ml süt için kendimi bu kadar üzmeme değmeyeceğini anladım.. ve çok ferahladım sonrasında.. kafamda bitirdim yani emzirme konusunu. Şu an 7.5 aylık ama tabiki emzirme hala içimde yaradır, ömür boyu da geçmez.. bir daha çocuk bile yapmak istemiyorum o sütle ilgili yaşadığım travmalar yüzünden..