gger Merhabalar Bebeğim bugun 10 aylık oldu. Beni neler bekliyor merak ediyorum. Bebekleriniz bu ayda neler yapabiliyor ♥️😇
likeli gger 10. Ay benim bebeğim açısından bir eşik olmuştu. 9. Ayda da biraz biraz başlamıştı bazı şeylere ama 10. Ay itibariyle bazı komutları net bir şekilde anladığını fark etmiştim. Aktif olarak bay bay gel geller taklitler oyunlar hep 10. Aydan sonra hızlandı. Hep keyifli bir bebekti ama 10. Aydan sonra iyice keyifli hale geldi. Bir çok şey beni daha net anladığı için kolaylaştı. Yürümeyi öğrenme süreci zorlu oldu çok temkinli bir bebek olduğu için sürekli elinden tutmamızı istiyor bir de 1 yaşa doğru anneye düşkünlük başladı iyice. Bir de ufak bir diş çıkarma süreci oldu onda gece sık uyanma iştahsızlık vs oldu ama bence 10. Ay sonrası güzel. Seni anlaması kendini anlatabilmesi sürekli iletişimde olması benim çok hoşuma gidiyor.
aybarsbebekk gger 9 ay 17 günlük az kaldı 10.aya. Açıkcası çok tatlı oldu sanki ya 9 aya girdik bir eşikten atladık sanki artık arkadaşım gibi oldu beni anladıgını düşünüyorum taklit ediyor bazı şeyleri genelde ben ne yapıyorsam onu yapmaya gayrwt gösteriyor. Tam taklitçi oldu. 1 dişimiz çıktı henüz. Dede baba anne nene anneanne hadi kelimelerini söylüyor. Emeklemeye başladı. Bilmiyorum sanki 9 aydan sonra güzelleşti gibi
eymen6_9 gger benimki 9 ay 14 günlük. Bay bay yapıyor gel dedigimde geliyor bana tutunup ayağa kalkıyor, abisiyle sürekli oynar kahkaha atıyor, babasına naz yapmaya başladı bile bizim kız. Bakalım erken yürüyecek gibi, 7 dişimiz çıktı bile
gger likeli ayyy ne güzel anlatmışsınız çok teşekkür ederim. Keyifli günler beni bekliyor diyebilirim ozaman. Benim kızımda üstte 4 alttan 2 diş cıkardı onlar uzuyor şimdi. Sizin cıktımı dişi? Diş süreci cok zordu cok mızmızz sürekli kucakta ve ağlıyordu
likeli gger altta ve üstte 2’şer dişi çıktı. Diş dönemi bizde de biraz zorlu oluyor. Gündüz huzursuzluğu ya da ateşi falan olmuyor ama gece uykuları çok bozuluyor. Bir de normalde iştahlı bir bebek kızım ama diş çıkarırken iştahı tamamen kapanıyor hiçbir şey yediremiyorum sadece emmek istiyor.
anayimbenn_ Bir şeyleri parmağıyla işaret edip istiyor. Ben işaret edip ayıyı bana ver dediğim de getirip elime koyuyor. Henüz hiç dişimiz yok Gece ⅔ kere uyanıyor Emekliyor Tutunarak kalkıyor yürüyor Kapı çaldığında benden önce kapıya koşuyor Gündüz iki uyku yapıyor. Her uyku 1.5 saat civarı oluyor Anne dede baba nene meme mama gibi şeyler söylüyor Emmek istediğinde ağzını baç baç yaparak yanıma geliyor yakamı tutuyor İletişimin daha yoğun olduğu bir dönem yani. En güzel dönemlerden biri sanırım Allah çocuklarımıza sağlık versin