senaguzel papatya_18 bebeğim 3 aylık benimkide uyumuyo sabahları erken kaldır dedi doktor düzene gircek zamanla dedi
papatya_18 wildwings09 bizimkide 20-30 dk anca doktoru aç olursa uyuyamaz demişti kafama takıldı emzirip uyutuyorum çünkü.. danışmak istedim
papatya_18 arasbek bizimkide 20-30 dk anca doktoru aç olursa uyuyamaz demişti kafama takıldı o yüzden sordum emzirip uyutuyorum çünkü
wildwings09 papatya_18 ben aç olmadığına eminim çünkü mama yiyor😅 ama emzik problemimiz var düşünce uyanıyor genelde
demir2606 papatya_18 benimde öyleydi mama verdikten sonra uyumaya başladı en azından 3-4 saat uyuyor diğer türlü yarım saatte bir kalkıyor du
begonya1 wildwings09 Emziği o atmadan uykuya dalınca yan tarafa doğru çekerek alabilirsin emziğini ben öyle yapıyorum yoksa benim bebeğimde kendi atınca ağlıyor 4 aylık ☺️
wildwings09 begonya1 onu da denedim yine 30 dk falan sonra ağzını şapırtadıp arıyor😅 ama gece derin uykuda kendisi atıyor devam ediyordu bence bu sıralar derin uykuya dalmıyor saatte bir uyanıyor
papatya_18 senaguzel kaçta uyanıyodu sabahları? Şuan erken kaldırmak işe yaradımı? Benimkigece 10-11 degece uykusuna geçiyor sabah 11 -12 ye kadar uyuyor sonrası 30 dk
eymenayazmom senaguzel bebek uyumayınca nasıl vakit geçiriyorsunuz 2ay 18 günlük bebeğim uyanık olunca ne yapsam bilemiyorum
senaguzel eymenayazmom sürekli konuşuyorum tummy time yapıyorum kitap okuyorum zor geçiyo vakit ama geçiyo sürekli emiyor beni bazen aralıksız 1 saat sürüyo