Karaca’dan bir tane fincan takımı almıştım günlerdir bekliyorum ve bugün geldi kutuyu bir açtım bir tanesi kırık hemen trendyol’dan iletişime geçmeye çalıştım iade etmemi istiyorlar ama ben o zaman bunu 580 liraya almıştım şu an olmuş 1.200 lira ben yenisini nasıl alacağım