milaber babıldamada illa ki “baba”mı demek zorunda dede ga ga gibi seslerre babıldamaya giriyor mu ? birde bir kaç gündür dede demiyor önce sürekli söylüyordu
yasminspars milaber doktorumuz girer demişti bizde ilk gı gı dedi sonra ba ba me me de de dı dı bu bu şimdi gel baba mama meme anni gibi şeyleri söylüyor