Emzirirken ornegin 2 dk sol meme emiyoe bebegim sonra agliyor solu veriyorum almiyor sonra saga geciriyorum sagi emiyor onu da 2 3 dk emiyor yine agliyor sonra tekrar veriyorim almiyor sonra solu yine aliyor sizce bunu neden yapiyor? Bi sag bi sol bi sag bi sol karman corman bi sey yapmak zorunda kaliyorum her zaman yapmiyoe ama gun icindeki birkac emzirmede mutlaka yapiyor sut geliyor aslinda hatta fiskiriyor