Kızlar bebeğim 1 yaşında diştenmi bilmiyorum 3 gündür aşırı huzursuz öksürme balgam kusma ishal var diye doktora gittim hiç bişey önermedi doktor tuhaf biriydi zaten belkide ondan dolayıdır pişik kremi bile yazmak istemedi ben bi kaç haftadır çıldırıcam sabah uyanıp öğleden sonra 3 e kadar oynatmazsam ağlıyor aç değil altınıda alıyorum bunlar mutlu etmiyor her dk ağlaması zihnimi allak bullak etti öok sinirli davranmaya başladım sarsalıyorum dayanamıyorum not: gel yardım et diycek kimse yok .