jdjdjf 3 yenş doğduğunda her emme sonrası kusma ishali vardı günde 10 en az sonra doktora götürdüm kan ve kakada anlaşıldı kanlı ishalide vardı o şekilde öğrendik nelere alerjisi olduğunu tüm süt ürünlerine asitli paketli ürünlere alerjisi vardı bende tüketmedim ek gıdaya geçtik o zmnda vermedim 9.ayda ben kendim deneye deneye 3 gün kuralıyla verdim neye tepki verecek nehe vermicek diye öyle öğrendim süt ürünleri geçmişti diğerleri devam ediordu onlara dikkat ettim 1 yaşına girince tekrar 3 gün kuralıyla baktım hepsi geçmişti ondan sonra alerjiyle karşılaşmadık 16 aylık olana kdr bu sefer vücudu döküntü yaptı o zmn ciltten baktık toz tüy gibi şeylere alerjisi var