durdane80 kasım indiriminden yoyko bear almıştım kullanıyoruz ben gayet memnunum çok tatlı sadece uyuyunca boynu bükük kalıyor ama sanırım tüm oto koltukları öyle , çok yatmyor geriye o yüzden boynu düşüyor artık destekliyorum bir şekilde. Memnunum ben tavsiye ederim