Kdz Yüzüstü cekyattan düştü mama yapmaya mutfağa gitmiştim dalginligima geldi normalde yere koyuyodum ağladı biraz burnu kızarmış onun dışında normal hareketleri gözlerinde kayma yok kusma falan da olmadı çok korkuyorum elim ayağım titredi hastaneye götürsem cumartesi doktor bile yoktur zaten ilgili bı hastane değil bişey olmaz değil mi ya aynı hareketini yapıyo oğlum dönüyor eline bişey verince alıyor sürünüyor gözüyle takip ediyo ama çok kötü oldum kalbim çarpıyor
ttrck Kdz geçmiş olsun burnu acımıştır, çekyatlar çok yüksek olmadığı için bişey olacağını sanmıyorum
hellobeybi Kdz düştüğü yerin uzunluğu bebeğinizin boyundan fazlaysa hastaneye götürün diyor uzmanlar. yani bir şey yok gibi anlattığınıza göre ama benim kızım yataktan düştüğünde hiç beklemeden götürmüştüm ben ne bileyim insan huzursuz oluyor isterseniz siz de bir acile götürün
Tusa_ Kdz çok geçmiş olsun inşallah bişeyi yoktur çok dikkat etsekte oluyo malesef böyle kazalar üzülmeyin
Kdz ttrck ay öyle mi diyosunuz çok kötüyüm şu anda inşallah bişey olmaz aynı hareketini yapıyo bı sıkıntı yok sonradan da bişey olmaz öyle değil mi😢😢
Kdz 2 buçuk karış cekyatın yüksekliği yüzüstü düşmüştü ama iyi farklı bı hareketi de yok çok şükür aynı yaptığı hareketini yapıyo
ttrck Kdz yani kafa üstü düşse belki korkulabilir ama burnu yüzünde bişi yoksa sanmıyorum, doktorlar kendi boyunun 2 katından yüksekse kötü diyor. Yani kendi 70 cm diyelim, 1,5 metreden düşmüşse
Kdz hellobeybi yok bebeğimin boyundan uzun değil düştüğü yer bebeğimin boyu 73 cm düştüğü yer poposunun biraz üstüne geliyor
Kdz jdjdjf yok hiçbiri de olmadı çok şükür ki saat 1 de olmuştu uyutmadim da iyi şimdi görünen bişey yok
lidokain Kdz kafasını sert vurmadikca sorun yok. Emin ol yürüyünce günde on kere flan kafalarını vuruyorlar
Kdz lidokain evet öyle tabi ama halının üstüne düştü sert mi vurdu bilmiyorum da aynı oynuyo ama harekleri normal farklı bişey yok
Kdz jdjdjf çok şükür Allah beterinden korusun hala Elim ayağım uyuşuk yemin ederim çok kötü oldum sizinki kaç aylıkken düşmüştü hastaneye götürmüş muydunuz
jdjdjf Kdz götürmedik geçen ay düştü doktor u aradık evde gözlemleyin dedi 8 saat gözlemledik sorum yoktu
[silindi] Kdz valla benim oğlum 6 aylıkken bazadan 9 aylıkken yürüteçten kafa üstü dün gece yine bazadan düştü 😅 hala kafası mor. Her seferinde doktora götürdüm izle dediler 24 48 saat içerisinde fışkırır gibi kusma kulakta sıvı tuhaf bakışlar vs olursa gel dediler. Yani düşe kalka büyüyecek dedikleri bu oluyor sanırım. İçiniz rahat değilse gidin çekyattan bir şey olacağını düşünmüyorum ama takip edin uyurken falan yinede
Kdz asaf3467 teşekkür ederim şimdi uyuyo bı sorun olmadı çok şükür ki ondan daha fazla yandı benim canım benim kafam kirilsaydi da oğlum dusmeseydi keşke baş agrimdan vicdan azabından uyuyamıyorum 😭🥲🥲