elifyaaa
Benim o dönem 2 aylıkken oldu sanırım memede özellikle akşam cayır cayır ağlardı ben vermesem aç duracak gibi hiç istemezdi ama zorladım kilo alımı çok düşük değildi mama vermedim şimdi 3. Ayda düzeldi çok şükür Allah bidaha yaşatmasın pes etmeyin sürekli teklif edin