yesimmmmmmm sizi anlayabilirim ama söyleminiz yanlış. Size muhtaç bir bebek ve tahammülüm kalmadı söylemi incitici, ileride bunu okuduğunu düşünün ve lütfen bir şeyi yazarken bir kez daha düşünün. Lütfen. Aynı durumları yaşadığım ve çok zorlandığım 13 aylık bir bebeğim var benim de ama lütfen varlığına şükredin ve size muhtaç küçük bir bebek olduğunu unutmayın. Dünyaya getirmeyi siz tercih ettiniz onun seçimi değil bu dünyada karşılaştığı hiçbir şey ve onun her şeyi sizsiniz. Kötü bir anne değilsiniz, ağlamayın ama farkındalığınızı artırın şükredin, şikayet etmeyin, her şey daha iyi olacak. Duygularınız bebeğinize yansır lütfen yanında bağırmamaya ve ağlamamaya çalışın gerekirse destek alın. Öpün, sevin, güzel şeyler düşünün. Hayatınızın direksiyonu sizde, iyiye çevirin gidişatı.