Kdrsmsgkcbs 7 aydır emziriyorum ama sağ göğsüm sola göre çok daha küçük belirgin derecede ikisini eşit emziriyorum ama neren böyle oldu anlamıyorum. Emzirme dönemi bitince düzelir mi? Ya da düzelmesi için ne yapabilirim ?
Deletedmom285 Kdrsmsgkcbs Benimde öyle kaldı sağ göğsüm kafam kadar sol göğsümde yazık kendi kendine orada biryerde duruyor 🤦🏻♀️
sabirsizbebek15 Kdrsmsgkcbs benimde sol büyük sağ küçük. Benimki emzirmeden dolayı. Yara olduğu için emziremedim. Şu an da %20 kadar emiyor küçük olanından