_Nehirim_ Önerdiginşz hastane ve doktora ihtiyacım var yardımcı olur musunuz bilgi verirseniz çok sevinirim 🙏🏻☺️
Beyzaecrin96 _Nehirim_ lotus lastanesi Zehra münevver Davutoğlu’na gittim dogumu onda yaptım çok memnun kaldim
tubakrgn _Nehirim_ şanmed Tuğba karakaş 🌸 üstüne daha iyi doktora denk gelmedim ikizlerimi onda doğurdum çok memnun kaldım kendisinden sürecimiz çok güzel ilerledi panik atağım var doğuma eşim giremedi kendisini görünce bile rahatlıyorum o derece diyeyim 🌸
_Nehirim_ Beyzaecrin96 evet bi kaç arkadaşa sordum lotusu önerdiler ben daha önce academiys gittim memnun kalmadım Teşekkür ederim 😍
annayimbenanna Ahmet padak lotus veya klinik olarak Bülent Sezgin var ama onlar çok üstüne geçip atlıyorlar ama Ahmet Şafak çok samimi sakin seni dinler 24 saat ilgilenir Allah razi olsun kendisinden
_Nehirim_ annayimbenanna Evet bunu bende duydum aşırı iyi dediler Şimdş münevver hanıma başladım memnunum bakalım onunla da şuanlık 😍teşekkür ederim
_Nehirim_ tubakrgn Aaa evet şanmed hastanesi hep denk geldim Urfalı değilim ☺️arasak bulamayız diye hep eşime derim 😂hel denk geliyorum şuan lotusa başladım eğer memnun kalmaz isem değerlendiririm ☺️
Sunshine__ tubakrgn Merhaba muayene ücretlari nasıll normal doğum konusunda düşüncesi ne acaba fikriniz var mı
tubakrgn _Nehirim_ biz Tuğba hanımın ilk ikizleriyiz ne zaman şanmede gitsem ona çocuklarımı götürüyorum kendisi urfada denk geldiğim en iyi doktordur gözümde eşim dahi memnun ve sever kendisini
tubakrgn Sunshine__ bir engel yoksa normal doğum neden olmasın muayene ücreti 800 olmadı lazım 22 aralıkta görümcem 15 bine normal doğurdu şimdi 20 falandır ben 20 kasımda sezeryan oldum 21 Di ayriyeten yatak parası VS de var tabi