Kızlar bebeğim dogdugundan beri her yolu denememe rağmen sütüm artmadı.eds yolu ile memeye tutturdum o şekilde mama verdim son bir aydır da biberon meme şeklinde gidiyorduk memeye cok düşkündü. sağımda 5/10 cc sütüm geliyor ama son ⅔ gündür mememi tutmuyor aşırı ağlıyor uykuluyken ya da daha sakinken emiyor ya da çok tok olduğunda ama biberonu verince hemen susuyor tekrar eds dönsem acaba düzelir m?i memede uyumayı seven bir bebekti asla pişpiş ve sallamayla uyumuyor böyle olunca uykuya her geçişinde biberonla mama istiyor emzik tutmuyor cok nadir tutar:( geçici bi süreçmi azda olsa sütümden alıyordu