Gltb iki defa atlattık çok zor bir dönem ilkinde bir sürü ilaç kükürt sabunu falan kullandık olmadı en sonunda özel karisim yaptırdık kremi sürmeden önce banyo yaptı tüm ev halkı 3 gün boyunca aynı kiyafetleri giydik ve çorap giydik buradaki amaç kıyafet kremi emiyor hergun kıyafet değiştirince krem kalmiyor malesef tüm dolabı yıkadım kuruttum 3 gün içersinde 3 günün sonu nevresimleri de yıkadım ve banyo yapıldı ikinci olusumuzda cildiyeye bile gitmedim çünkü anlamıştım yine olduğumuzu tüm ev halkı kasiniyordu yine aynı kremi yaptırdım aynı seyleri tekrar yaptik