Merhabalar,
Bebeğim 16 aylık olacak 4 gün sonra.
Yaklaşık 6 aydır sadece uyku öncesi meme alıyordu. Gece de 4 5 defa uyanıp meme istiyordu. Ama son 2 gündür gündüz de meme diye tutturuyor ve gece de 6 6 defa meme için uyanmaya başladı. Doğumundan bu yana gecelerimiz hep zor geçti ama 2 gündür çok daha zor. Sizce sebebi ne olabilir? Benim gibi yaşayan ve çözümleyen oldu mu acaba?
Bu arada gece açlıktan uyanıyor olabilir diye doktor önerisiyle pirinç unu mama da yapıyordum ama sonuç değişmeyince onu bıraktım.