Kızlar 2 haftadır kafayı yemek üzereyim bebeğim normalde bu kadar ağlayan bir bebek değildi 1 haftadır grip oldu hiç bu kadar zorlanmadım herşeye kriz geçiriyor dün birşey yoktu 5 e kadar ağladı uyuyor ama uykuda ağlıyor ilk defa böyle birşey yaşadım gün içinde sürekli yaramazlık birşey vermeyince kriz geçiriyor herşeye ağlıyor sizde de böyle mi ota boka ağlıyor