Çok geçmiş olsun
Ben de ayva yapıyodum ballı onu yiyodum, artık çok kötü olmuştum doktor düşük dozlu antibiyotik yazmıştı ama o çok kusturuyodu beni 3 gün sonra bırakmıştım
Ayağımın altına viks sürerim bi de ben hep çorapla yatarım, iyi.geldiiğine inanırım nedense